Zasady [Ważne!!]

Opis:
Shinobi toczą ze sobą walki i się rozwijają poprzez doświadczenie. Same zasady są proste. Pojedynek toczy cię na tury, podczas niego możesz używać swoich przedmiotów jakie masz w ekwipunku, to samo tyczy się posiadanych przez ciebie jutsu. Podczas jednej tury możesz wykonać 3 ruchy (wyjątkiem są shinobi, którzy za styl walki wybrali sobie TaiJutsu). Można wykonać również mniej ruchów jeśli chcecie.
Pojedynek toczy się w nieokreślonym miejscu, można wykorzystywać lasy i jeziora. Gdy jako ruch wykonasz ukrycie się ''gdzieś w lesie'' przeciwnik cię nie widzi więc nie musisz, mu mówić co w ukryciu robisz. Wykonując dane jutsu (nawet gdy jesteś w ukryciu) kosztuje ono zazwyczaj daną ilość chakry dlatego wszyscy podajemy dokładną wartość ile na pozostało chakry. Wygrywa osoba jeśli ''unieszkodliwi'' przeciwnika, albo rywalowi skończy się chakra.
Kakkei genkai i zdolności w walce:
Odnośnie zdolności i kakkei genkai... Żeby korzystać z tych umiejętności, trzeba najpierw je aktywować, należy dodać, że każdy poziom aktywacji jest jednym ruchem z 3 możliwych do wykonania na turę. Kakkei genkai wymaga też chakry:
-Pierwszy poziom zużywa 50 chakry na turę.
-Drugi 100 chakry na turę.
-Trzeci jest najrzadszy i zużywa 500 chakry na turę.
Ze zdolnościami jest podobnie, ale każda potrzebuje innej ilości chakry na turę.
Przedmioty w walce:
Przyzwanie zwoju z bronią/lalką jest jednym ruchem, przedmioty, które leżą ''luzem'' w waszym ekwipunku możecie od razu używać, ale np. rzucenie kunaiami też jest jednym ruchem.
Rodzaje:
-Pojedynki-Zwykłe walki, których jedynym celem jest trening i doskonalenie swoich umiejętności. Podczas tej walki nie tracicie używanej przez siebie broni. Tych walk nie dopisujecie sobie do statystyk.
-Wyzwania-Wygrane/przegrane w tej walce są liczone w waszych statystykach. Broń, której użyjecie po pojedynku przepada (chyba, że np. katany nigdzie nie upuściłeś tylko ciągle ją trzymałeś, w takich wypadkach broń jest zachowana). Żeby stoczyć taki pojedynek obie strony muszą wyrazić na to zgodę. Można się o coś założyć z rywalem.
WAŻNE
Najpierw musicie się umówić na walkę przez PW, gg, chat, jak wolicie. Dopiero potem zakładacie temat, a w tytule piszecie swoje nicki np. EGO 00 vs. EGO 01.
Jeśli już bardzo chcecie walczyć na danym terenie musicie to uzgodnić z przeciwnikiem.
Tematy, które będą inaczej wyglądały, będą kasowane bez przyznawania GP.
Chakra:32000
Gp: 50 000
Praca: Anbu
Złoto: 50 000
Jutsu(Fuuton, Katon):
Ryuuka no Jutsu [Ranga C][NinJutsu][Chakra: 60] Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek i po nich puścić ogień.
Goukakyuu no Jutsu [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 500] Technika powiązana jest z ogniem. A jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca.
Rasen Shuriken [Ranga S][NinJutsu][Chakra: 1000]]Wymagania: zrobienie wcześniej Rasenganu] Polega na wytworzeniu wirującej kuli chakry (musimy najpierw mieć Rasengan), a potem wprowadzeniu do jej natury wiatru. Powstaje w ten sposób kula, której otoczka ma ostre końce i przypomina kształtem shuriken. Technice towarzyszy skrzeczący dźwięk chakry i niewyobrażalna moc. Trafiony przeciwnik na miejscu ginie, a po jutsu zostaje tylko ogromny krater w ziemi.
Fukumi Hari [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 5 na jedną igłę] Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
Bakuretsu Koinu [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 100] Shinobi robi swoją replikę, a gdy przeciwnik się do niej zbliży, ona wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością kunaie.
Kage Bunshin no Jutsu [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 400] Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi klonami posiadającymi 1/10 ilości chakry oryginału.
Uzumaki Naruto Rendan [Ranga A][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga][Wymagania: przywołane 4 cieniste klony] Bardzo potężne jutsu, które może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie przez oryginał. Po tym TaiJutsu przeciwnik jest unieruchomiony.
Bushin no Jutsu [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 20] Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Gouka (40), Gama =>Kuchiyose No Jutsu(chakra w zależności)
Ekwipunek(55/100o.z.):Wachlarz w zwoju, Stalowe Linki,Kuchiyose No Jutsu,4 shurikeny, 20 Senbon,
Odtrutki- Akada no Orochi, Akada no Sasori
Walki wygrane:
Walki przegrane:
Walki treningowe:
Misje(D):
Misje(C):
Misje(B):
Misje(A):
Misje(S):
______________________________________
Smuga jest Smugą, a życie jest życiem, nuda jest nudą, a bycie byciem, człowiek człowiekiem a miłość miłością nie potępieniem lecz wieczną zazdrością, trwoja jest trwogą cierpienie cierpieniem, mowa jest mową, natchnienie natchnieniem, wspomnienie wspomnieniem,a ból tylko bólem, cień jest wciąż cieniem a sznur jest wiąż sznurem. Zawiązanym na szyi, Bo śmierć jest śmiercią. Oni będą, są i byli Ze sobą zwiżani martwą więziom.